4t ESO

4t d'ESO
Matrícula 2020/2021

Dades personals del pare/mare/tutor legal:

Important: Es pot donar el cas excepcional que hi haja impossibilitat d'emplenar les dades d’un dels dos progenitors. Per resoldre aquesta situació i que el formulari permeta l’enviament, caldrà emplenar amb les mateixes dades els camps requerits de progenitor 1 i progenitor 2.

Adjuntar Resolució Judicial de la Custòdia [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF]
Adjuntar Resolució Judicial [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF]
Heu d'adjuntar la sol·licitud d'alta en la web família [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF]
Adjuntar còpia del Llibre de Família -soles per a l'alumnat nouvingut/da en el centre- [el nom de l'arxiu que siga el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]

Presteu atenció a la selecció de les dades acadèmiques (tria de matèries específiques...). Alegar després que us heu equivocat o que no heu prestat atenció, no serà motiu de sol·licitud de canvi o obligació de canvi pel centre.
Programa Linguístic*:PEV (valencià)PIP (castellà)
Programa Plurilíngüe*:No
En el cas de seleccionar el Programa Plurilíngüe, la Geografia e Història s'impartirà en anglés.
Sol·licite el Programa de Coordinació Horària de Música amb el CPM Mestre Molins: No
Tria (Religió/Valors Ètics)*: ReligióValors Ètics
Tria una Modalitat*: Ensenyances Acad. per a la inic. al Batx. d'Humanitats i CCSS (Matemàtiques Acadèmiques; Economia; Llatí)Ensenyances Acadèmiques per a la iniciació al Batxillerat Científic (Matemàtiques Acadèmiques; Física i Química; Biologia i Geologia)Ensenyances Aplicades per a la iniciació a Cicles Formatius (Matemàtiques Aplicades; Tecnologia)
Tria 1 assignatura si has seleccionat la modalitat "Ensenyances Aplicades per a la Iniciació a Cicles Formatius". IMPORTANT: Si no se selecciona cap assignatura per part de l'alumnat de la Modalitat d'Ensenyances Aplicades, el centre elegirà l'assignatura.
L'alumnat que ha seleccionat la Modalitat d'Ensenyances Acadèmiques, haurà de seleccionar una matèria per a que el formulari no done error, però no es tindrà en compte.
1.

Tria 6 assignatures per ordre de preferència i numera-les de l’1 al 6. Només en cursaràs 2, que seran les dos del bloc A o una de l’A i l’altra del B).
Les matèries del Bloc A són: Arts Escèniques i Dansa; Biologia i Geologia; Ciències Aplicades a l’Activitat Professional; Cultura Científica; Cultura Clàssica; Economia; Educació Plàstica, Visual i Audiovisual; Física i Química; Filosofia; Francés; Iniciació Activitat Emprenedora i Professional; Llatí; Música; Tecnologia; TIC (Informàtica))
Les matèries del Bloc B són: Aprofundiment en Francés (només alumnat que cursa l'assignatura de Francés); Aprofundiment en Matemàtiques (sols alumnat amb itinerari científic); Competència Comunicativa Oral: Anglés; Preparació per al C1 de Valencià)
1.
2.