3r ESO

3r d'ESO

Matrícula 2020/2021

Adjuntar foto recent* (Característiques: el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a; fons blanc; dimensions 7x7cm) [màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]

Malaltia crònica*: No
    [En cas afirmatiu, llegiu ací la documentació a entregar per malaltia crònica: + info]

Adjuntar Annex IV (Protocol Sanitari) [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]:

Adjuntar Annex V (Protocol Sanitari) [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]:

L'alumnat nou ha d'adjuntar el Document Sanitari d'Inici d'Etapa Educativa, signat i segellat gratuïtament pel metge de capçalera.

Adjuntar Document Sanitari d'Inici d'Etapa Educativa -només alumnat nou- [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]:

Tipus de matrícula: OrdinàriaFamília NombrosaFamília Nombr. Especial

Adjuntar Títol de Família Nombrosa [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]:

L'alumnat repetidor de 3r ESO i nou al centre, ha d'adjuntar el Certificat de baixa del centre anterior

Adjuntar Certificat de baixa del centre anterior [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]:

Certificat de minusvalidesa:No

Adjuntar Certificat de Minusvalidesa [el nom de l'arxiu que siga el nom+cognom de l'alumne. màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]:

Dades personals del pare/mare/tutor legal:

Important: Es pot donar el cas excepcional que hi haja impossibilitat d'emplenar les dades d’un dels dos progenitors. Per resoldre aquesta situació i que el formulari permeta l’enviament, caldrà emplenar amb les mateixes dades els camps requerits de progenitor 1 i progenitor 2.

Adjuntar Resolució Judicial de la Custòdia [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF]

Adjuntar Resolució Judicial [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF]

Heu d'adjuntar la sol·licitud d'alta en la web família [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF]

Adjuntar còpia del Llibre de Família -soles per a l'alumnat nouvingut/da en el centre- [el nom de l'arxiu que siga el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]

Presteu atenció a la selecció de les dades acadèmiques (tria de matèries específiques...). Alegar després que us heu equivocat o que no heu prestat atenció, no serà motiu de sol·licitud de canvi o obligació de canvi pel centre.

Programa Linguístic*:PEV (valencià)PIP (castellà)

Programa Plurilíngüe*:No

En el cas de seleccionar el Programa Plurilíngüe, la Biologia i l'Educació Plàstica s'impartirà en anglés. I has de seleccionar si vols*: Informàtica (en anglés)Francés

Sol·licite el Programa de Coordinació Horària de Música amb el CPM Mestre Molins: No

Tria (Religió/Valors Ètics)*: ReligióValors Ètics

Tria l'opció de Matemàtiques*: Orientades a les Ensenyances AcadèmiquesOrientades a les Ensenyances Aplicades

Tria 3 assignatures distintes per ordre de preferència. No es poden repetir assignatures en els dos blocs. En cursaràs 1. IMPORTANT: L'alumnat del programa plutilíngüe ha d'escollir una específica d'aquest bloc o del següent que vullga cursar, l'altra ja està determinada en les opcions anteriors. Però així i tot l'ha de seleccionar per a que el formulari no done errada d'enviament.

1.
    2.
    3.

Tria 3 assignatures distintes per ordre de preferència. No es poden repetir assignatures en els dos blocs. En cursaràs 1. L'alumnat del programa plutilíngüe ha d'escollir una específica d'aquest bloc o de l'anterior que vullga cursar, l'altra ja està determinada en les opcions anteriors. Però així i tot l'ha de seleccionar per a que el formulari no done errada d'enviament.

1.
    2.