2n FPB

Matrícula 2020/2021

Dades personals del pare/mare/tutor legal:

Important: Es pot donar el cas excepcional que hi haja impossibilitat d'emplenar les dades d’un dels dos progenitors. Per resoldre aquesta situació i que el formulari permeta l’enviament, caldrà emplenar amb les mateixes dades els camps requerits de progenitor 1 i progenitor 2.

Adjuntar Resolució Judicial de la Custòdia [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF]
Adjuntar Resolució Judicial [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF]
Heu d'adjuntar la sol·licitud d'alta en la web família [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF]
Adjuntar còpia del Llibre de Família -soles per a l'alumnat nouvingut/da en el centre- [el nom de l'arxiu que siga el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]

Cicle de Formació Professional Bàsica Agro-Jardineria i Composicions Florals (LOE)
Les matèries són:
- Ciències aplicades II.
- Comunicació i societat II.
- Formació en centres de treball.
- Formació i orientació laboral II.
- Materials de floristeria.
- Operacions bàsiques en instal·lacions de jardins, parcs i zones verdes.
- Operacions bàsiques en manteniment de jardins, parcs i zones verdes.

L'alumnat que ja tinga aprovat algun mòdul i que repetisca, deurà seleccionar ací de quin/s mòdul/s es matricula
Ciències aplicades II Comunicació i societat II Formació en centres de treball Formació i orientació laboral II Materials de floristeria Operacions bàsiques en instal·lacions de jardins, parcs i zones verdes Operacions bàsiques en manteniment de jardins, parcs i zones verdes
L'alumnat de FPB ha d'adjuntar el full de pagament de la targeta d'identitat de FPB (046).
El tràmit es pot realitzar en aquesta pàgina web: 046
Una vegada fet el pagamanet, adjuntar el certificat de pagament [el nom de l'arxiu que siga el nom+cognom de l'alumne/a. màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]:
L'alumnat de FPB ha d'adjuntar el full de pagament del Segur Escolar. S'Ha d'ingressar 1,20€ en el compte bancari: ES53 3159 0022 1723 1678 6926 amb el concepte: nom i cognoms de l'alumne/a.