2n FPB

Matrícula 2021/2022

Adjuntar foto recent* (Característiques: el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a; fons blanc; dimensions 7x7cm) [màxim 2Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]

Malaltia crònica*: No
    [En cas afirmatiu, llegiu ací la documentació a entregar per malaltia crònica: + info]

Adjuntar Annex IV (Protocol Sanitari) [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 2Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]:

Adjuntar Annex V (Protocol Sanitari) [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 2Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]:

L'alumnat nou ha d'adjuntar el Document Sanitari d'Inici d'Etapa Educativa, signat i segellat gratuïtament pel metge de capçalera.

Adjuntar Document Sanitari d'Inici d'Etapa Educativa -només alumnat nou- [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. màxim 2Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]:

Tipus de matrícula: OrdinàriaFamília NombrosaFamília Nombr. Especial

Adjuntar Títol de Família Nombrosa [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 2Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]:

L'alumnat repetidor de 2n FPB i nou al centre, ha d'adjuntar el Certificat de baixa del centre anterior

Adjuntar Certificat de baixa del centre anterior [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 2Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]:

Certificat de minusvalidesa:No

Adjuntar Certificat de Minusvalidesa [el nom de l'arxiu que siga el nom+cognom de l'alumne. màxim 2Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]:

Dades personals del pare/mare/tutor legal:

Important: Es pot donar el cas excepcional que hi haja impossibilitat d'emplenar les dades d’un dels dos progenitors. Per resoldre aquesta situació i que el formulari permeta l’enviament, caldrà emplenar amb les mateixes dades els camps requerits de progenitor 1 i progenitor 2.

Adjuntar Resolució Judicial de la Custòdia [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 2Mb. Arxiu permés: PDF]

Adjuntar Resolució Judicial [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 2Mb. Arxiu permés: PDF]

Heu d'adjuntar la sol·licitud d'alta en la web família [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 2Mb. Arxiu permés: PDF]

Adjuntar còpia del Llibre de Família -soles per a l'alumnat nouvingut/da en el centre- [el nom de l'arxiu que siga el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 1Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]

Cicle de Formació Professional Bàsica Agro-Jardineria i Composicions Florals (LOE)

Les matèries són:

- Ciències aplicades II.

- Comunicació i societat II.

- Formació en centres de treball.

- Formació i orientació laboral II.

- Materials de floristeria.

- Operacions bàsiques en instal·lacions de jardins, parcs i zones verdes.

- Operacions bàsiques en manteniment de jardins, parcs i zones verdes.

L'alumnat que ja tinga aprovat algun mòdul i que repetisca, deurà seleccionar ací de quin/s mòdul/s es matricula

Ciències aplicades II Comunicació i societat II Formació en centres de treball Formació i orientació laboral II Materials de floristeria Operacions bàsiques en instal·lacions de jardins, parcs i zones verdes Operacions bàsiques en manteniment de jardins, parcs i zones verdes

L'alumnat de FPB ha d'adjuntar el full de pagament de la targeta d'identitat de FPB (046).
    El tràmit es pot realitzar en aquesta pàgina web: 046

Una vegada fet el pagamanet, adjuntar el certificat de pagament [el nom de l'arxiu que siga el nom+cognom de l'alumne/a. màxim 1Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]:

L'alumnat de FPB ha d'adjuntar el full de pagament del Segur Escolar. S'Ha d'ingressar 1,12€ en el compte bancari: ES53 3159 0022 1723 1678 6926 amb el concepte: nom i cognoms de l'alumne/a.