2n ESO

2n d'ESO
Matrícula 2020/2021

Dades personals del pare/mare/tutor legal:

Important: Es pot donar el cas excepcional que hi haja impossibilitat d'emplenar les dades d’un dels dos progenitors. Per resoldre aquesta situació i que el formulari permeta l’enviament, caldrà emplenar amb les mateixes dades els camps requerits de progenitor 1 i progenitor 2.

Adjuntar Resolució Judicial de la Custòdia [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF]
Adjuntar Resolució Judicial [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF]
Heu d'adjuntar la sol·licitud d'alta en la web família [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF]
Adjuntar còpia del Llibre de Família -soles per a l'alumnat nouvingut/da en el centre- [el nom de l'arxiu que siga el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]

Presteu atenció a la selecció de les dades acadèmiques (tria de matèries específiques...). Alegar després que us heu equivocat o que no heu prestat atenció, no serà motiu de sol·licitud de canvi o obligació de canvi pel centre.
Programa Linguístic*:PEV (valencià)PIP (castellà)
Programa Plurilíngüe*:No
En el cas de seleccionar el Programa Plurilíngüe, la Tecnologia i l'Educació Plàstica s'impartirà en anglés. I has de seleccionar si vols*: Informàtica (en anglés)Francés

Sol·licite el Programa de Coordinació Horària de Música amb el CPM Mestre Molins: No
Tria (Religió/Valors Ètics)*: ReligióValors Ètics
Tria 6 assignatures distintes per ordre de preferència. En cursaràs 1 de 2 hores. IMPORTANT: L'alumnat del programa plutilíngüe no ha d'escollir cap específica, ja està determinada en les opcions anteriors, però per a que el formulari no done un missatge d'error s'han de seleccionar les 6, però no es tindran en compte.
1.
2.