1r Batxillerat

1r de Batxillerat
Matrícula 2020/2021

Dades personals del pare/mare/tutor legal:

Important: Es pot donar el cas excepcional que hi haja impossibilitat d'emplenar les dades d’un dels dos progenitors. Per resoldre aquesta situació i que el formulari permeta l’enviament, caldrà emplenar amb les mateixes dades els camps requerits de progenitor 1 i progenitor 2.

Adjuntar Resolució Judicial de la Custòdia [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF]
Adjuntar Resolució Judicial [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF]
Heu d'adjuntar la sol·licitud d'alta en la web família [el nom de l'arxiu ha de ser el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF]
Adjuntar còpia del Llibre de Família -soles per a l'alumnat nouvingut/da en el centre- [el nom de l'arxiu que siga el nom+cognom de l'alumne/a. Màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]

Presteu atenció a la selecció de les dades acadèmiques (tria de matèries específiques...). Alegar després que us heu equivocat o que no heu prestat atenció, no serà motiu de sol·licitud de canvi o obligació de canvi pel centre.
Tria llengua estrangera*: AnglésFrancés
Opcions de Batxillerat
Selecciona la Modalitat de Batxillerat a cursar: CiènciesArtsHumanitatsCiencies Socials
Ciències:
T1: Matemàtiques I
T2:Física i Química
Arts:
T1: Fonaments de l'art I
T2:Cultura audiovisual I
Humanitats:
T1: Llatí I
T2:Grec I
Ciències Socials:
T1: Matemàtiques aplicades a les Ciències Socials I
T2:Economia
Selecciona la matèria de T3 segons la modalitat de batxillerat seleccionada:
Modalitat de ciències: Biologia i GeologiaDibuix Tècnic I Modalitat d'Arts; Humanístic i Ciències Socials: Història del món contemporaniLiteratura universal
Tria 5 assignatures distintes per ordre de preferència. En cursaràs 2 de 3 hores cada una.
1.
2.
3.
4.
5.
Les matèries que porten I són IMPRESCINDIBLES per a cursar la matèria II de 2n curs

L'alumnat de Batxillerat ha d'adjuntar el full de pagament de l'historial acadèmic de Batxillerat (046). El tràmit es pot realitzar en aquesta pàgina web: 046
Una vegada fet el pagamanet, adjuntar el certificat de pagament [el nom de l'arxiu que siga el nom+cognom de l'alumne/a. màxim 10Mb. Arxiu permés: PDF|JPG|JPEG|PNG]:
L'alumnat de Batxillerat ha d'adjuntar el full de pagament del Segur Escolar. S'Ha d'ingressar 1,20€ en el compte bancari: ES53 3159 0022 1723 1678 6926 amb el concepte: nom i cognoms de l'alumne/a.