A pocs dies de l’inici de curs, volem transmetre a totes les famílies un missatge de tranquil·litat.

Durant la primera setmana de setembre els informarem de l’horari i del procediment de la Jornada d’acollida, de l’inici de les classes i del Pla de Contingència que estem ultimant per fer del nostre centre un lloc segur per a tots els nostres alumnes i professors, seguint totes les instruccions que Conselleria ens ha fet arribar. Entre aquestes mesures:

❏ Accessos i eixides del centre diferenciats per nivells.
❏ Itineraris diferenciats per nivells per als desplaçaments dins del centre educatiu.
❏ Espais separats per nivells a l’hora de l’esplai.
❏ Garantia de distància de seguretat mínima d’1’5 metres.
❏ Augment del nombre de grups amb la conseqüent reducció de ràtio.
❏ Gel higienitzant en totes les aules perquè els alumnes en facen ús en entrar i en eixir de l’aula i sprays desinfectants per al material compartit.
❏ Canvi d’aules matèries per aules de grup.
❏ Senyalització del centre perquè el nostre alumnat puga respectar els itineraris establerts.

Estem segurs que totes les famílies col·laboraran amb les mesures establertes ja que tenim un objectiu comú: que el nostre centre es convertisca un lloc segur per a l’alumnat i per a tot el personal docent i no docent.

Moltes gràcies.

En Quart de Poblet, a 1 de setembre de 2020