Igual com tots vosaltres, tot el personal del nostre centre educatiu estem preparant l’inici del curs 2020-2021 amb les expectatives i la incertesa que la situació sanitària actual (conseqüència de la COVID-19)  està provocant en la nostra societat.

Es tracta d’un inici de curs atípic que necessita més que mai de la col·laboració no només de l’alumnat, sinó també de les famílies. Per aquest motiu, vos demanem que llegiu atentament junt als vostres fills/filles els aspectes més destacats que vos presentem en el document reduït del Pla de Contingència i que signeu el document de compromís i col·laboració de requisits per accedir al nostre centre educatiu adjunt, que els alumnes hauran de lliurar als seus tutors durant la setmana del 14 al 18 de setembre.

Per a la jornada d’acollida, és importantíssim que els alumnes siguen coneixedors que en tot moment hauran de respectar les mesures establertes, especialment l’ús obligatori de mascaretes i la distància de seguretat (mínim d’1’5 metres en tot moment), és a dir, accediran al centre educatiu per la porta assignada al seu nivell, es dirigiran a l’aula on tenen establerta l’acollida (aula de grup o Usos Múltiples) en filera i separats tant pels corredors com per les escales dels seus companys. El tutor els esperarà a l’aula i els indicarà el lloc on han de seure. L’alumnat no podrà abandonar aquest lloc (que serà el mateix que utilitzarà la resta de dies)  fins que el tutor li ho diga i, en aquest moment, haurà de seguir les seues indicacions per poder fer un recorregut pel centre (1r ESO) o dirigir-se a l’eixida del centre (resta de nivells).
Per últim, és fonamental que sigueu puntuals (no podem arribar ni abans, ni després de l’hora fixada per a cada grup) perquè aquesta jornada transcórrega com totes i tots desitgem, evitant situacions que atempten contra la salut de la nostra comunitat educativa.

Pla de ContingènciaCompromís de col·laboració

Pla de Contingència de l’IES Riu Túria [pdf]

És un pla actiu i viu, per lo que estarà en constant canvi i segons la normativa vigent.

Les famílies tindran que signar el Compromís de col·laboració i compliment dels requisits per accedir al centre educatiu de l’alumne/a.

Aquest document tindrà que entregar-se del 14 al 18 de setembre al tutor/a.

Document en Valencià [pdf] | Document en Castellà [pdf]