Bona vesprada i bon any 2021 a totes i a tots.
Després de les merescudes vacances, hem de tornar a les aules amb el mateix propòsit que ho férem en començar el present curs, treballar per minimitzar les possibilitats de contagi entre els nostres alumnes i professors.
Les notícies que tots tenim sobre l’evolució de la pandèmia en el moment actual ens obliguen a extremar precaucions i vos tornem a demanar la vostra col·laboració perquè junts ho puguem aconseguir.
Entre aquestes mesures destaquem l’ús obligatori de la mascareta, la distància interpersonal i la ventilació a l’interior dels edificis. Per aquest motiu, i perquè el criteri sanitari és prioritari en totes les nostres decisions, considerem que les finestres han de continuar obertes per assegurar la ventilació. Això farà que durant les pròximes setmanes (en què les temperatures previsiblement van a ser molt baixes) a les aules farà molt de fred i aconsellem que els alumnes vinguen especialment abrigats amb  roba que puguen anar llevant-se o posant-se depenent de les necessitats de cada moment per tal d’evitar el fred.
De la nostra part, entre altres mesures, hem decidit posar en marxa la calefacció general durant la nit per evitar la humitat i el fred el màxim possible a l’interior dels edificis però no podem deixar-la encesa durant el matí ja que no podem garantir el compliment del nostre Pla de Contingència i el de la Conselleria d’Educación i es posaria en risc la salut de tots els membres de la comunitat educativa.

Per últim, volem recordar-vos que davant la situació de pluja o possibilitat de pluja, l’alumnat es quederà a les aules (junt al professor o professora de 3a hora) durant el temps d’esbarjo i la cafeteria romandrà tancada. El personal de la cafeteria intentarà donar servei a l’alumnat passant per les aules durant la mitja hora de l’esbarjo, però no es pot garantir que aquest servei arribe a tot l’alumnat i, per aquest motiu, aconsellem que l’alumnat porte el seu esmorzar de casa. Aquesta setmana és previsible que es done aquesta situació tant dijous com divendres.
Vos agraïm una vegada més la vostra atenció i col·laboració.

¡Haz clic para puntuar esta entrada!
(Votos: 5 Promedio: 3.8)