El grup de Cultura Científica de 1r de batxillerat juntament amb la seua professora Esperanza Pérez han rebut el primer premi al concurs internacional “Ciencia en Acción”, a la modalitat “Ciència, tecnologia i valors” pel seu treball “Resiciència: tallers inclusius de ciència”.

Durant el curs 2019-2020 l’alumnat ha preparat cinc tallers amb experiments variats i senzills sobre diversos conceptes científics, i posteriormente han explicat i realitzat aquests tallers amb les persones residents a la Residència Mixta de Quart de Poblet, que són persones majors i persones amb diversitat funcional.

L’alumnat participant i els residents han valorat molt possitivament aquests tallers, tant per l’aprenentatge científic, com pel contacte intergeneracional i l’intercanvi d’experiències.

El grup está format per: Soraya Bica, Gustavo González, Palmira Tomás, Paula Almagro, Paula Escribano, Aitana González, Sara Martínez i Lucía Redondo.

Des de l’IES Riu Túria els felicitem pel seu èxit i esperempoder desenvolupar en el futur experiències similars.

Residència
Comunicació del Premi

¡Haz clic para puntuar esta entrada!
(Votos: 2 Promedio: 5)