Xarxa Llibres

Benvolgudes famílies:
A causa de la situació sanitària provocada per la COVID-19, este curs la recollida de llibres de la Xarxa es realitzarà de la manera següent:
NORMES DE LLIURAMENT DE LLIBRES:
– Tots els llibres vindran en una BOSSA BLANCA (sense publicitat i degudament desinfectada) en què, amb permanent, s’haurà de possar el NOM DE L’ALUMNE i CURS.
– Els llibres han de ser revisats a casa, llevats tots els folres, esborrats a dintre, … pels pares i mares, i tornar-los en les mateixes condicions que se li van donar.
– Han de lliurar tots i cada un dels llibres que es van rebre a principi de curs.
– Tots els alumnes que van entrar en el banc de llibres han de tornar-los (hagen aprovat o repetisquen curs).
– Els llibres seran revisats a l’hora de lliurar-los, si no estan en les mateixes condicions en què es van lliurar, seran reposats per la família.
– Per favor, fixeu-vos bé en el dia que vos toca vindre i l’horari que teniu assignat. ÉS MOLT IMPORTANT RESPECTAR AL MÀXIM EL PRESENT CALENDARI DE LLIURAMENT.
– TOTES LES PERSONES HAURAN DE RESPECTAR LES NORMES DE PREVENCIÓ SANITÀRIA (ús obligatori de la mascareta; desinfecció amb gel hidroalcohòlic a l’entrada del centre; utilització de guants; 2 metres de distància social).
– A dins del centre no es faran cues, seran a fora del centre. En la porta d’accés hi haurà un professor o professora que els indicarà l’accés pertinent. L’aforament en l’aula de lliurament serà d’una persona més el professor o professora responsable.

CalendariRecollidaXarxaLlibres
Calendari lliurament llibres
¡Haz clic para puntuar esta entrada!
(Votos: 0 Promedio: 0)